уторак, 16. фебруар 2016.

Salata sa spanaćem i kozijim sirom

Salata sa spanaćem i kozijim sirom



Ovu toplu salatu možete služiti kao predjelo, meze, uz bruskete, humus, kao  prilog uz ribu ili jednostavno kao vegetarijanski ručak.
Koziji sir možete zameniti i sirom koji volite, fetom,sjeničkim ili nekim mladim sirom. Ja sam koristila koziji kačkavalj koji moja baka pravi :)

Količinski sastojke nisam stavljala jer po ukusu sami odmerite da li želite više spanaća (vodite račina da se spanać duplo smanji kada ga termički obradite)ili više sira. Ja sam stavila više sira, kao što vidite, jer je bio dodatak uz humus.


Sastojci:

Koziji sir  
Spanać, svež
Crne masline 
Suvi začini (beli luk,origano, bosiljak, majčina dušica,bibre so)
Maslinovo ulje

Na malo maslinovog ulja propržiti malo belog luka i dodati spanać,ali na sekund dva, tek da svene. Neki listovi mogu da ostanu i sveziji ali će i oni omekšati od toplote.
Iseckajte koziji sir na kockice, kao i crne masline, začinite sa maslinovim uljem i suvim začinima. Posolite i pobiberite. Dodajte španać i sve dobro promešajte.

Bon appétit!

Нема коментара:

Постави коментар