уторак, 12. април 2016.

Sutlijaš od kokosovog mleka sa mangom

Sutlijaš od kokosovog mleka sa mangom 



Znate ono kada se obradujete i kupite neko egzotično voće u nadi da će biti magično,kako ste zamišljali....e ja tako uvek sa mangom i uvek se prevarim...Prvo bio je jako tvrd pa sam ga ostavila još koji dan da sazri..onda, pošto je najverovatnije bio udaren negde počeo je da truli i morala sam da ga iskoristim.... Bio je zelen tvrd i nije mirisao magično. I od sada jedem mango samo na Havajima,ubran sa drveta,a ne onaj što zri u avionu, u Srbiji kupujem breskve :)
 Odlučila sam da ga iskoristim u nekom jelu. i evo nastao je egzotični sutlijaš, a ideju sam dobila sa kulinarke.... uz malu korekciju ispalo je odlično. Super dezert za posne dane. Uz ovakav sutlijaš možete dodati i neko slatko ili posuti samo cimetom, po želji...


Sastojci
1 šolja Pirinača, kočanskog
1 šolja Kokosovog mleka
1 šolja Vode

Sos: 1 mango, 2 kašike šećera, 2 kašike vode

Pirinač malo properite pa stavite sa vodom i kokosovim mlekom na laganu vatru da se kuva. Obavezno mešajte sve dok ne provri da ne bi zagorelo. Kada provri smanjite na minimum i pustitie da se pirinač skuva,uz mešanje. Šerpa mora da bude sa debljim dnom.

Dok se pirinač kuva napravite sos. Iseckajte mango. Dodajte šećer i vodu i stavite da malo prokuva. Ubacite iseckane listove nane.



Prijatno!





Нема коментара:

Постави коментар